Seguidores

sexta-feira, 28 de maio de 2010

site dos caras
http://www.porcasborboletas.com.br/?md=apasseio


Joca Faria






Porcas Borboletas



Site



http://www.porcasborboletas.com.br/?md=apasseio





É em matéria de música e de bom e velho rock mpb eu aos quarenta anos estava me sentindo velho mas descobri eu estava óóórfão um bom som minha referencia vinha dos anos oitenta de minha adolescência mais eis que por acaso zapeando a tv e numa paradinha no Multi Show de nossa querida Rede Globo que eu descobro a beleza e a sofisticação de Porcas Borboletas uma banda performática como eu já quis montar e minha falta de talento musical nunca deixou já tive contra-baixo, violõese agora quero uma viola. Não sei se saberei tocar mas quero ter uma viola. Eu tenho o direito de ter uma viola lendo o reelese que esta no site deles de Alex Antunes. Vejo que a bela poeta da nova safra Clara Averbuck participa também das composições. Músicas como Super Herói Playboy e outras nos fazem diverti e refletir. E as performances dos caras no palco é maravilhosa e despojada. Eu vi juro que vi no Multi Show. No mesmo horário daquelas duas beldades da MTV a que pinta o cabelo de verde e a outra. Que pena não sei os nomes delas.

Porcas Borboletas e o novo e uma grande reciclagem. Se toca ou não toca nas rádios não mais me interessa não ouço rádio mesmo.E me digam quem ainda ouve? Eu é que não já há muito tempo só mesmo dentro dos ônibus. Os caras são altamente criativos fizeram uma música falando de Sílvio Santos. Variam os ritmos e os estilos olhem esta frase EU SINTO MUINTO EU SINTO MUINTO EU NÃO SINTO NADA. Não preciso nem por o título dá música.

Eles existem estão ai confira e tire suas conclusões quando meus óculos embaçam não ouço muito bem. Estes meus óculos de pseudo intelectual que coisa. Uma amiga anda triste pois esta na moda ser escritor e lançar livros. Não tó nem ai acho é bom tem chance de aparecer grandes talentos e arte e nada mais que um processo de descobertas de si mesmo. Agora o cd rolou no site e voltou a música Menos de Banzo e Clara Averbuck acho a melhor música mas todas são ótimas confiram este som.

Clara que recentemente vi um filme inspirado na sua obra. Um amigo disse que tenho a mania de gostar de vagabundas e nunca sou correspondido. Gosto de gente que tenta viver ontem num papo numa banca de revista hoje em dia prefiro estar nesta banca acha-se mais gente inteligente que nos circuitos culturais as pessoas do circuito entre aspa cultural estão cada vez mais vazias. Será que é só em minha cidade. Ou uma injustiça de minha parte.Nem falo do circuito politico que estou de férias. Mais de vinte anos de vida social já se começa a separar o joio do trigo. E aja joio. Uma outra figura me dizia que ando muito entre joios mas pergunto onde esta o trigo? O Sol terá uma boa colheita? Tenho lá minhas dúvidas. Como diria um mestre Humanidade ao abismo ao abismo ao abismo. Mas ei que veio o Super – Homem a nos trazer uma super dose ou morramos ou morramos não tem outra opção além de morrer.

Também estou lendo o livro que me foi doado por um poeta de Luiz Carlos Maciel AS QUATRO ESTAÇOES o escritor João Ubaldo Ribeiro pisou na bola bem feio no prefácio que fez. Ainda bem que não dou atenção aos nomes que leio. Luiz Carlos fez um livro fundamental para se entender o processo atual ele não separa esoterismo, misticismo de ciência e filosofia coloca tudo no mesmo peso na balança das boas idéias que salva a humanidade. Arte, ciência, esoterismo fazem parte de nossa vida só os tolos acadêmicos que as separam. O mundo é ilusão mas quando bato a cabeça no chão dói. Então meus caros vivemos a filosofia de cada dia. Ser artista é viver. É VIVENCIAR. Bater com a cara na parede e deixar-se sangrar. E os rapazes de Porcas Borboletas já tem este tino e sabem fazer e muito bem. Devemos ouvi-los atentamente. Eles estão e muito outros o tempo não para como bem cantou Cazuza. Tudo gira Maya esta ai. Tudo é ilusão e qual das pilulas devemos tomar eu já escolhi a minha a muito tempo. E tenho ainda muito a fazer e a crescer. Pois ai ai ai eu me belisquei estou vivo vivo vivo.

Ouçamos Porcas Borboletas caminhemos pelas estradas da Mantiqueira sem medo algum.



João Carlos Faria



Editora Pasárgadas



São José dos Campos São Paulo Brasil – Planeta Terra … Lado direito do Sol da Via Láctea numa dimensão qualquer do universo...



Tradução do Portugues para o Russo



Таа е во полето на музиката и стариот добар рок mpb на четириесет и јас се чувствував стар, но ги открив јас бев добар звук óóórfão моите референци дојде од осумдесеттите години повеќето од моите тинејџерски години тука, кој се случи на телевизија и flicking брзо гости во Мулти покажеме на нашите драги Глобо дека јас открив убавината и софистицираност на крило орев перформативните бендот како сакав да се прошетаат и мојот недостаток на музички талент уште од Излегов од бас, violõese сега сакам гитара. Не знам дали знам но сакам да играат гитара. Имам право да има гитара reelese читањето на оваа на нивниот веб-сајт на Алекс Зико. Гледам убави поет на новата култура Клара Averbuck, исто така, учествува во композициите. Superhero песни како "Playboy" и други забавни и да нè натера да размислуваат. И перформансите на момци на сцената е неверојатен и гол. Се колнам видов она што го видов во Мулти Show. Во исто време, овие две убавини од МТВ, кој стравува неговата коса зелени и други. Штета што не го знам имињата на нив.

Пеперутки и нови ореви и голем рециклирање. Ако игра или не игра на радио не се интереси мене, не слушам радио mesmo.E кажи ми што уште слушате? Јас не е дека одамна, дека само во рамките на автобус. Момчињата се многу креативни направи песна зборува за Силвио Сантос. Варира ритми и стилови гледаат оваа реченица чувствувам дека ПИПНЕТЕ muinto muinto чувствувам ништо. Непотребно е да се од песна.

Тие се таму проверете таму и да подготви свој заклучоци кога ми очила магла до не слушам многу добро. Овие очила ми псевдо интелектуална работа. Еден пријател оди тажна затоа што популарниот да биде писател и книга лансирање. Не даде претпоставка е добар има шанса да покаже голем талент и уметност и ништо повеќе од процесот на откривање себе. Сега на ЦД-валани на самото место и се врати на музиката помалку од Banzo и Клара Averbuck дека најдобра музика, но сите се одлични даде овој звук.

Клара кој неодамна гледале филм инспириран од неговото дело. Еден пријател рече дека имам навика на сакањето курви и јас никогаш не сум се исти. Ми се допаѓа на луѓето кои се обидуваат да живеат разговор вчера во вестникарска будка денес преферираат да бидат на овој одбор наоѓа луѓето се повеќе интелигентни од луѓето во културниот кола на колото помеѓу културните Цитат се повеќе се празна. Дали е тоа само во мојот град. Или неправда на моите parte.Nem политички Разговор за кола дека сум на одмор. Повеќе од дваесет години на општествениот живот веќе почна да го оддели пченица од шега. И да дејствува шегувам. Уште една фигура ми кажа дека чекорам многу помеѓу Joiosa но се прашувам каде оваа пченица? Сонцето ќе има добро култура? Имам моите сомнежи. Како би еден господар човештвото во бездната бездната на бездната. Но еј дојде супер - човек да ни донесе супер доза или умираат или умре нема друг избор освен да се умре.

Јас сум исто така, читањето на книгата ми беше дадена од страна на еден поет Луис Карлос Maciel Четири годишни времиња писател Жоао Ubaldo Ribeiro зезнав прилично лоша во предговорот што случат. Мило да не обрне внимание на имињата ги прочитав. Луиз Карлос направи фундаментални книга за разбирање на сегашниот процес, тој се одделува Езотерија, мистицизам и философијата на науката го става сè во иста тежина во билансот на добри идеи кои спаси човештвото. Уметноста, науката, езотерична дел од нашиот живот само будали академици, кои ги разделат. Светот е илузија, но кога ја удирам главата на подот боли. Значи драги мои живееме филозофијата на секој ден. Да се биде уметник е да се живее. И искуства. Притискање на ѕидот со неговото лице и нека искрвари. И Момци крило орев има таква мудрост и тоа го прават многу добро. Ние ги слушам внимателно. Тие и многу други не се за времето, како и пееше Cazuza. Сè се врти Маја таму. Сите се илузијата и она што ние треба да ги преземат апчиња јас мој тимски подолго време. И сè уште имаат многу да се направи и да расте. И ох ох сум жив жив жив сериозна.

Ореви слушаат Пеперуди патување низ Mantiqueira

Um comentário:

Anônimo disse...

http://zaporozhe.era.com.ua/market/id/remont-kuhni-pod-klyuch-ili-chastichnyy-remont-kuhniv-zaporozhe_411359 http://zaporozhe.era.com.ua/market/id/ukladka-kafelnoykeramicheskoy-plitki-mozaikav-zaporozhe_387261 http://zaporozhe.era.com.ua/market/id/shpaklevkashtukaturkapokraskagruntovka-sten-i-potolkovv-zaporozhe_387265/ http://zaporozhe.era.com.ua/market/id/montazh-gipsokartona-1-2-3-urovnyav-zaporozhe_387263/ http://zaporozhe.era.com.ua/market/id/remont-kvartiry-i-ofisov-v-zaporozhe-pod-klyuch_387256/ http://zaporozhe.era.com.ua/market/id/pokleyka-oboev-lyuboy-slozhnosti-v-nuzhnye-srokiv-zaporozhe_387258/ http://zaporozhe.era.com.ua/market/id/ukladka-laminatakovrolinalinoleumaparketaplintusama-doskiosbstyazhka-pola_387259 http://zp.doskaukr.com.ua/uslugi/stroitelsvo-remont/post?id=111639 http://zp.doskaukr.com.ua/uslugi/stroitelsvo-remont/post?id=111640